• +Bus. support 20 83 88 08 - People: 42 83 20 45
  • hmj@contexe.dk

Nyheder

Nyheder

Maj 2025

Contexe People har indgået en rammeaftale med ejendomsmæglerkæden home A/S omkring rekruttering af medarbejdere til kædens butikker. Vi er rigtigt glade for, at home har valgt Contexe People og ser frem til en godt og langt samarbejde.

 

April 2025

𝗩𝗶 𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗴𝗲𝗷𝘀𝘁𝗿𝗲𝗱𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝘁 𝗸𝘂𝗻𝗻𝗲 𝗮𝗻𝗻𝗼𝗻𝗰𝗲𝗿𝗲 𝘃𝗼𝗿𝗲𝘀 𝗻𝘆𝗲 𝘀𝗮𝗺𝗮𝗿𝗯𝗲𝗷𝗱𝗲 𝗺𝗲𝗱 𝗸𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝗲𝗻𝘁𝗵𝘂𝘀𝗲𝘁 𝗝𝗨𝗛𝗟/𝗦𝗞𝗔𝗔𝗡𝗜𝗡𝗚!

JUHL/SKAANING bringer et vigtigt strategisk perspektiv til vores allerede stærke portefølje af operationelle ydelser. Sammen udgør vi et dynamisk og fleksibelt setup, der dækker processerne fra strategi til eksekvering:

🔹 𝗦𝘁𝗿𝗮𝘁𝗲𝗴𝗶, 𝗹𝗲𝗱𝗲𝗹𝘀𝗲 𝗼𝗴 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘀𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀𝘂𝗱𝘃𝗶𝗸𝗹𝗶𝗻𝗴 🔹 𝗦𝘂𝗽𝗽𝗹𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗶𝗻, 𝗱𝗿𝗶𝗳𝘁 𝗼𝗴 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀𝗼𝗽𝘁𝗶𝗺𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 🔹 𝗣𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁- 𝗼𝗴 𝗽𝗿𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝗹𝗲𝗱𝗲𝗹𝘀𝗲 (𝗸𝗹𝗮𝘀𝘀𝗶𝘀𝗸 𝗼𝗴 𝗮𝗴𝗶𝗹) 🔹 𝗜𝗻𝗱𝗸ø𝗯, 𝘂𝗱𝗯𝘂𝗱 𝗼𝗴 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗸𝘁𝘀𝘁𝘆𝗿𝗶𝗻𝗴 🔹 𝗥𝗲𝗸𝗿𝘂𝘁𝘁𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴, 𝘁𝗲𝗮𝗺𝘂𝗱𝘃𝗶𝗸𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗴 𝗳𝗮𝗰𝗶𝗹𝗶𝘁𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴

Vi ser frem til at levere innovative løsninger fra A-Z og skabe værdi for vores kunder gennem dette stærke partnerskab. 

 

Marts 2025

Contexe People har indgået en aftale med FranchiseHub, der gælder rekruttering af Franchisetagere til forskellige koncepter. Vi glæder os over at have fået denne mulighed og ser frem til et spændende samarbejde.

 

Februar 2024

Vi byder velkomment til Peter Eskelund Madsen, der får ansvaret for Business Support på “Operations” området. Peter går direkte ind og deltager i et stort ERP og forandringsprojekt som projektleder.

Peter har 30 års Supply Chain international ledelses erfaring med fokus på drift og produktionsoptimering, bl.a. som COO/Supply Chain direktør, VP Operations, Servicechef, Driftsleder mm. 

Peter brænder for projektledelse og procesoptimering samt digitalisering af “Operations” processer med fokus på ERP og Lean.

Læs mere om Peter og de øvrige partnere/ konsulenter her

Hjerteligt velkommen Peter.

August 2023

Contexe Business Support findes nu også i Odense C, hvor vi først og fremmest er tættere på vores lokale kunder og tættere på potentielle kandidater.

Udvidelsen sker på grundlag af den lagte strategi med at være førende indenfor Business Support & Recruiting på især Økonomi samt IT i Syddanmark.

Læs mere her!


Juni 2023

Vi er rigtigt glade for at kunne byde velkommen til Susanne Brendholdt, der får ansvaret for segmentet, Contexe People.
Fokusområdet bliver #headhunting#onboarding#mentoring samt gruppe-dynamikker i tæt samarbejde med de øvrige specialiserede segmenter.

Susanne har +25 års erfaring med mennesker og de seneste +10 år har hun arbejdet med rekruttering som hhv. virksomhedskonsulent samt headhunter/ rekrutteringsspecialist.

Hun lægger stor energi og hjerte i dialogen med kandidaterne, derfor passer hun perfekt ind i Contexe´s kultur, hvor mennesket kommer først, og der oparbejdes gensidig tillid og tiltro med både kunder og kandidater ud fra en struktureret proces.

Susanne skal arbejde videre med vores effektive koncept, hvor tillid og struktur er afgørende for en effektiv rekruttering samt fastholdelse af en kandidat.

Contexe People er og skal være unikke i tilgangen til både kunder og kandidater:
·      Vi holder aftaler både mod kunder samt kandidater
·      Vi sætter høje krav til os selv – men også andre
·      Vi spiller med åbne kort omkring priser
·      Vi kører med konceptet ”No cure – no pay”, da vi mener hvad vi siger

Vil du høre mere om konceptet eller have et konkret tilbud så kontakt Susanne på telefon: 2045 4577 eller sb@contexe.dk.


Maj 2023

Vi er glade for at byde velkommen til Birgitte Rebekka Lundstrøm, som starter i Contexe Business Support d. 1. Juni for at lede vores afdeling for Finansiel Support.

Birgitte har mere end 20 års erfaring med finans, hvor hun har været med til at optimere de fleste funktioner og har stærk fokus på effektivisering samt controlling. Birgitte har en baggrund som revisor kombineret med HD-R og er senere MBA.

Kontakt Birgitte R. Lundstrøm på blu@contexe.dk / 4283 2045 for at booke en aftale, uanset om du skal effektivisere økonomifunktionen eller du mangler interim kompetencer inden for ledelse, controlling eller bogholderi.


April 2023

Contexe People er nu klar til introduktion på markedet:

Læs meget mere her: …det handler om mennesker – Contexe Business Support


Marts 2023 Contexe Consulting skifter navn til Contexe Business Support

Hvorfor? – Gør det den store forskel?

Samarbejdet med vores kunder har udvidet sig gennem de seneste år. Vores spidskompetence er kombinationen af forretningsforståelse, økonomi og evnen til at få ting til at ske. Herudover er mennesker samt samarbejde altid en vigtig del af både hverdagen og udviklingsprojekter – der skal sammenhængskraft samt gode processer til. Derfor udvider vi også med Contexe People, hvor rekruttering af personale til virksomheders støttefunktioner er i fokus sammen med analyse af gruppedynamikker.

Contexe People vil have som hovedbeskæftigelse at rekruttere administrative medarbejdere, der skal udgøre sammenhængskraften i virksomhederne. Vi fokuserer på områder, hvor vi selv er stærkest.

Herudover har ContexePeople områder, som vi vil tage med ud til vores dejlige kunder i regi af Team/ projektsammensætninger, da vi vil bruge nogle af de samme værktøjer til at sætte de rigtige teams – både i afdelinger og i projekter.

Vi glæder os fantastisk meget til at starte denne rejse.

Læs mere her.

Translate »